در دنیای واقعی اجسام مختلفی وجود دارند که ما می توانیم همه آن ها را به صورت سه بعدی ببینیم و درک کنیم . در واقع این اجسام دارای طول ، عرض و ارتفاع یا عمق می باشند . اما وقتی اجسام را در داخل عکس ببینیم به صورت سه بعدی نشان داده نمی شوند . امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توانیم عکس ها را نیز سه بعدی ببینیم و به آن ها عمق بدهیم. با کمک این تکنولوژی ، انسان توانسته برای فعالیت های متفاوتی از آن بهره ببرد که یکی از مهم ترین آن ها برچسب های هولوگرام سه بعدی می باشد.

در این مقاله به بررسی برچسب هولوگرام سه بعدی میپردازیم اما قبل از پرداختن به این موضوع تعریفی کلی از خود هولوگرام و کاربرد های متنوع آن می پردازیم تا با ذهنی آماده تر به بررسی برچسب Hologram بپردازیم.

هولوگرام سه بعدی چیست؟

منظور از Hologram سه بعدی، تصویری سه بعدی است که به صورت طرح ریزی سه بعدی می باشد که آزادانه در فضا شناور می شود . در واقع هولوگرام ها تصاویری هستند سه بعدی اما مجازی . این تصاویر که به وسیله ی تداخل پرتوهای نور که وسایل و اشیاء دنیای واقعی را منعکس می کند ایجاد می شوند. این تصاویر بدون نیاز به هیچ گونه امکاناتی مانند عینک های سه بعدی ، دوربین و … قابل دیدن می باشند.

کاربرد های متنوع هولوگرام سه بعدی چیست؟

1- کاربرد هولوگرام سه بعدی در آموزش:

از Hologram می توان برای توضیح و درک بهتر دانش آموختگان ، در هر رده ی سنی استفاده نمود . با کمک این روش می توان وسایل و اشیاء و همچنین طرح های پیچیده و غیر قابل دیدن استفاده نمود و تمام اجزاء و قسمت ها را به نمایش گذاشت .

برای مثال: در مدرسه کانبرا برای درس تاریخ از این تکنولوژی استفاده شد و دانش آموزان تمام تصاویر ساختمان و بناهای قدیمی را به طور دقیق تر دیدن و قدم زدند. بسیاری از مراکز آموزشی پیشرفته پزشکی از این روش برای نمایش جزئیات بدن انسان استفاده می شود .

2- کاربرد Hologram سه بعدی در پزشکی:

هولوگرام سه بعدی تحول شگفت انگیزی در پزشکی بوجود آورده است . با کمک این عامل می توان تمام اعضای بدن انیان و بیمار را مشاهده نمود و تصویری با جزئیات کامل در اختیار شما قرار دهد . این تکنولوژی باعث شد تا پزشکان بتوانند جنین رحم مادر را به شکلی واقعی و رنگی ببینند و همچنین در صورت نیاز بتوانند به دستکاری اندام داخلی بدن بیماران مختلف بدون نیاز به شکافتن بدنشان بپردازند.

هولوگرام سه بعدی

3- کاربرد Hologram در تبلیغات :

برای تبلیغات هر نوع محصولاتی می توان از تصاویر هولوگرام سه بعدی استفاده نمود این روش امروزه تاثیر عالی و موثری در تبلیغ محصولات دارد و باعث ماندگاری شکل و خصوصیات محصولات در ذهن می شود. امروزه برندهای بسیار معروف و جهانی از این تکنولوژی برای ارائه محصولاتشان استفاده میکنند و اینگونه ویژگی های مختلف محصولات خود را به آن ها نمایش می دهند.

هولوگرام سه بعدی

4- کاربرد Hologram در امنیت و اطمینان محصولات:

برچسب های Hologram در ایجاد امنیت و جذب اعتماد و اطمینان مردم در جهان نقش بسزایی دارد. این برچسب ها انواع مختلفی دارند و بصورت برچسب بر روی محصولات و یا در مواردی مانند اسناد شناسایی بصورت چاپ فرار می گیرند.  هدف اصلی ما در این مقاله توضیح در مورد برچسب سه بعدی می باشد .

برچسب هولوگرام سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد؟

برچسب هولوگرام سه بعدی ، تصاویری هستند که هنگام نگاه کردن به آنها، این حس بوجود می آید که این برچسب ها از نظر عمق بصری در لایه ها و سطوح مختلف تشکیل شده اند در واقع تصاویری می باشند که دارای عمق هستند و تصویری سه بعدی به نمایش می گذارند.

این برچسب ها برای ایجاد امنیت و دادن حس اعتماد از اصل بودن کالا ها و محصولات به مشتری ، استفاده می شود و به دلیل داشتن بیشترین امنیت، برای محصولات ارزشمند استفاده می شود . جعل و کپی این نوع هولوگرام بسیار سخت و غیر ممکن می باشد و همچنین غیر قابل جابه جایی از یک کالا بر روی کالای دیگر می باشد.

می توانید با استفاده از این برچسب ها جلوه های زیبا به محصول یا یسته بندی آن بدهید و همچنین به برند سازی شرکت و محصولات خود کمک کرد و آن را در ذهن ها ماندگار کنید.

برای ساخت این برچسب ها به اشیاء و وسایل واقعی نیاز می باشد که در مقابل پرتو های نور قرار بگیرند و با برخورد این پرتو ها و منعکس شدن آن ها روی صفحات این تصاویر ایجاد می شوند.

 

 

برچسب هولوگرام سه بعدی

آیا برچسب هولوگرام سه بعدی قابل طراحی اند؟

این برچسب ها قابل خصوصی سازی می باشند . به این شکل که با توجه به نیاز های مشتری هر نوع اطلاعاتی را که لازم دارند قرار می دهند و آن گونه که می خواهند طراحی می نمایند .همانطور که اشاره نمودیم می توانید با این برچسب برند سازی کنید. اطلاعات روی این برچسب ها می تواند شامل: لوگو، المان ، متن یا شعاری خاص، شماره ، نام شرکت و … شود.

مزایای استفاده از برچسب هولوگرام سه بعدی چیست؟

1- ایجاد امنیت در محصول

2-  ایجاد تصویری سه بعدی که حالتی زنده و واقعی دارد

3- غیر قابل جعل و کپی

4- قابل شخصی سازی و در رنگ و سایز های مختلف قابل تهیه می باشد

5- ایجاد برند سازی

6- افزایش ارزش و اعتبار محصول

برچسب هولوگرام سه بعدی چگونه باعث افزایش ارزش محصول شما می شود؟

همه ما می دانیم هر سازمان ، شرکت ، تولیدی و… که محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه می کنند ، می خواهند که تمام افراد جهان بدانند که متعلق به آن ها می باشد و همچنین از عرضه نوع تقلبی محصول با نام برند آن ها جلوگیری کنند  زیرا برچسب های هولوگرام سه بعدی سفارشی دارای پروسه و مراحل پیچیده و مخفی می باشد و افراد با شناخت این برچسب ها به راحتی می توانند نوع تقلبی و اصل آن را تشخیص دهند . پس مطمئنن شرکت ها ، سازمان ها و مراکزی که از این برچسب ها استفاده می کنند، محصولات با کیفیتی را در اختیار مردم قرار می دهند.

روز آبی پرینت از بهترین مراکز تولید برچسب های سه بعدی می باشد. مطمئن باشید که از انتخاب آن پشیمان نمی شوید.

هولوگرام

چرا روز آبی پرینت؟

1- چاپ بر چسب ها با کیفیت عالی

2- طراحی حرفه ای

( کیفیت و زیبایی دو عاملی می باشند که باعث می شود از رقیبانتان جلو بزنید)

3- استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها

4- برچسب های عالی و بادوام

5- انجام انواع برش های زیبا و با کیفیت